Prenova poslovnega prostora na ključ

Poslovni prostor je ogledalo podjetja. Urejena pisarna, trgovina ali lokal vpliva na stranke in zaposlene. Prenova poslovnega prostora na ključ omogoča hitro in učinkovito prenovo brez motenj poslovanja.

Prenova poslovnega prostora in prednosti

01

Hitrost izvedbe

Da podjetje čim prej nadaljuje z delom

02

Optimizacija prostora

Funkcionalna razporeditev in dizajn

03

Minimalne motnje poslovanja

Prilagoditev dejavnosti (gostinstvo, trgovina, pisarne)

04

Večja energetska učinkovitost

Izvajalec dela po dogovoru

05

Povečana vrednost prostora

Večja privlačnost za stranke

Prenova stanovanja ali hiše na ključ

Kako poteka prenova poslovnega prostora na ključ?

prenova poslovnega prostora na ključ
prenova poslovnega prostora na ključ
  • Ogled poslovnih prostorov s svetovanjem in meritvami
  • Priprava predračuna za prenovo
  • Priprava načrtov, idejne zasnove in 3d vizualizacije
  • Pričetek del v objektu
  • Izvedba razbijalnih del
  • Izvedba inštalacij
  • Vgradnja stavbnega pohištva
  • Izvedba zidarskih del
  • Izvedba suhomontažnih sistemov
  • Izvedba slikopleskarskih del
  • Izvedba parketarskih del
  • Uskladitev montaže pohištva
  • Predaja objekta stranki

Trajanje celotne prenove

Izvedba vseh obrtniških del pri prenovi poslovnega prostora poteka zelo usklajeno in brez prekinitev. Trajanje prenove je odvisno od več dejavnikov, predvsem od velikosti, zahtevnosti in lokacije objekta. Povprečna prenova poslovnega prostora traja okvirno 1-2 meseca.

5 letna garancija

Kot odgovorni izvajalci se zavedamo pomena kvalitetno opravljenih storitev in varnosti, ki jo pri tem čutijo naše stranke. Zato po vsaki opravljeni storitvi izdamo garancijski list za obdobje 5 let.

Kako dolgo traja prenova poslovnega prostora?

Običajno med 2 in 8 tedni, saj je cilj, da podjetje čim prej nadaljuje z delom.

Koliko stane prenova na ključ?

Cene se razlikujejo – od nekaj tisoč evrov za manjše prostore do več deset tisoč za večje poslovne objekte.

Ali lahko izvajalec prilagodi prostor našim potrebam?

Da, prostor se oblikuje po meri vaše dejavnosti (pisarne, trgovine, gostinski lokali).

Ali vključuje načrtovanje interierja?

Da, pogosto sodelujejo arhitekti in oblikovalci, ki pripravijo funkcionalno zasnovo.

Kako je z dovoljenji in soglasji?

Izvajalec uredi vso potrebno dokumentacijo, kjer je to zahtevano.

Ali izvajalec poskrbi za vse inštalacije?

Da, prenova na ključ vključuje elektro, vodovodne, ogrevalne in druge inštalacije.

Kako je z garancijo?

Tudi za poslovne prostore velja garancija na dela in materiale.

Ali se lahko dela izvajajo v večernih urah?

Da, izvajalci se pogosto prilagodijo, da ne motijo poslovanja.

Ali lahko sam izberem pohištvo in materiale?

Seveda, lahko izberete svoje dobavitelje ali uporabite priporočila izvajalca.

Ali izvajalec uredi vse do odprtja (ključ v roke)?

Da, cilj je, da prevzamete popolnoma pripravljen poslovni prostor.

Mogoče vas zanima