Prenova poslovnega prostora na ključ

Prenova poslovnega prostora na ključ je že vrsto let najpogosteje iskana storitev, saj zajema vse faze prenove – od načrtovanja do zaključnih del. Celovit pristop in odlična usklajenost izvajalcev sta ključnega pomena za učinkovito in kvalitetno izvedbo.

Kje začeti?

01

Brezplačen ogled in posvet

Vsaka prenova poslovnega prostora se začne z brezplačnim ogledom in posvetom, kjer se določijo vaše želje in potrebe. Na podlagi tega se izdela natančen načrt prenove poslovnega prostora, idejna zasnova ter 3D vizualizacija. Pogovorimo se o izbiri materialov ter o vseh preostalih detajlih. Pripravimo vam ponudbo za celotno izvedbo poslovnega prostora na ključ, običajno najpozneje v roku 24 ur od ogleda.

02

3D vizualizacija poslovnega prostora

Po začetnih posvetih se pristopi k pripravi 3D vizualizacije poslovnega prostora. Slike končnega videza zelo pripomorejo pri dokončnih odločitvah, še posebej pri detajlih.

03

Nakup notranje opreme

Nabava notranje opreme in stavbnega pohištva za poslovni prostor je zelo pomemben korak pri realizaciji projekta. Pravilno svetovanje in naša podpora pri iskanju kvalitetnih materialov sta zagotovilo, da pri nabavi ne bi prišlo do napak.

Prenova stanovanja ali hiše na ključ

Trajanje celotne prenove poslovnega prostora

Izvedba vseh obrtniških del pri prenovi poslovnega prostora poteka zelo usklajeno in brez prekinitev. Trajanje prenove je odvisno od več dejavnikov, predvsem od velikosti, zahtevnosti in lokacije objekta. Povprečna prenova poslovnega prostora traja okvirno 1-2 meseca.

5 letna garancija

Kot odgovorni izvajalci se zavedamo pomena kvalitetno opravljenih storitev in varnosti, ki jo pri tem čutijo naše stranke. Zato po vsaki opravljeni storitvi izdamo garancijski list za obdobje 5 let.